Search found 19 matches

by Hondo
27 Mar 2011 18:46
Forum: The Slaughterhouse
Topic: THE CLANS ARE MARCHING 'GAINST THE LAW
Replies: 271
Views: 175311

Re: THE CLANS ARE MARCHING 'GAINST THE LAW

majesty wrote:ICH WILL MEHR SCHIFFSVERKEHR!
Oh please! I had such a good time reading this topic! :evil:
by Hondo
11 Oct 2010 09:27
Forum: Guardian of the Blind
Topic: OFFICIAL SETLIST TOPIC
Replies: 528
Views: 193250

Re: OFFICIAL SETLIST TOPIC

Hopefully there'll be some surprises at Bamberg and/or Düsseldorf. My wish would be Lost in the twillight hall and/or Ride into obsession. THX Hansi. 8) Especially Düsseldorf blew my fucking mind. BTW, Hansi said they've recorded the Bard's Song. Any idea when/where/how they're gonna release it? Up...
by Hondo
03 Oct 2010 20:53
Forum: Guardian of the Blind
Topic: OFFICIAL SETLIST TOPIC
Replies: 528
Views: 193250

Re: OFFICIAL SETLIST TOPIC

The first songs were Sacred Worlds Welcome to Dying Born in a Mourning Hall Nightfall The "last" song of the set was Mirror Mirror, and then came the encore wth Punishment Divine Bard's Song Wheel of Time Imaginations The other songs were Valhalla, A Past and Future Secret, Fly, Banished From Sanct...
by Hondo
23 Aug 2010 10:22
Forum: Guardian of the Blind
Topic: AtEoT Songs on This Coming Tour?
Replies: 10
Views: 5186

Re: AtEoT Songs on This Coming Tour?

Well, since Hansi doesn't play the bass anymore, he could do the tap dancing. :lol:
by Hondo
05 Aug 2010 20:01
Forum: Guardian of the Blind
Topic: ATEOT: We rate the songs
Replies: 79
Views: 43482

Re: ATEOT: We rate the songs

Sacred Worlds: Liked the game version, love the album version. Sounds awesome with the real orchestra. Can't wait to hear it live. The Intro kinda reminds me of the Gothic 3 Soundtrack. - 8/10 Tanelorn - Into the viod: Great vocals, epic chorus, but nothing special yet - gotta give it a few more lis...
by Hondo
25 Jul 2010 16:49
Forum: Guardian of the Blind
Topic: July 26 6:66am (German Time)
Replies: 96
Views: 28487

Re: July 26 6:66am (German Time)

The Rider Of Rohan wrote:BGOA 2011! Gimme!
THAT would be awesome

But I don't think so. Full album for free? No.

I think the music video is realistic.
by Hondo
25 Jul 2010 13:23
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Official site just got a MAJOR makeover!
Replies: 52
Views: 20044

Re: Official site just got a MAJOR makeover!

Tour -> Bamberg -> "BUY TICKETS" -> broken link
by Hondo
25 Jul 2010 10:29
Forum: Guardian of the Blind
Topic: 6 DAYS TILL NEW BG :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Replies: 14
Views: 5912

Re: 6 DAYS TILL NEW BG :D:D:D:D:D:D:D:D:D

fonzbear2000 wrote:I'm VERY excited too! But do we really need a new thread for this?
... said the man of the thousand polls. :lol:
If god releases an album you just need a thread for everything - even your excitement. ;)

btw: YEEEEEEEHAAAAAAAWWWWW 5 MORE DAYS!!!1111
by Hondo
22 Jul 2010 19:22
Forum: Guardian of the Blind
Topic: True followers?
Replies: 41
Views: 13033

Re: True followers?

I'm definitely going to the london show but i can't afford to go abroad atm :( Same here. First I thought I'd just go to Bamberg but seeing now Düsseldorf is just 1 day after.... the distance is not that long, they're both nice locations... if it wouldn't be so damn expensive. :( Well at least Bamb...
by Hondo
25 Jun 2010 17:48
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Samples from the edge of time
Replies: 94
Views: 36509

Re: Samples from the edge of time

Does anyone else feel that Hansi's voice sounds better than ever? He's got a combination of IftOS's harshness and ANATO's high notes in this album! So amazing! :mrgreen: One listen is enough though. Now it's back to waiting for the actual album. A few years back I desperately wanted to see a movie ...
by Hondo
25 Jun 2010 09:16
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Is the single out yet??
Replies: 214
Views: 65119

Re: Is the single out yet??

What do you want me to explain? How I like listening to something while admiring its artwork and holding my hands the lyrics booklet that i paid for more than a free mp3? I feel like that with an album but a single? Even the price scares me. Even as a fan (goes for all my favs bands). 5-7€ for 3 so...
by Hondo
24 Jun 2010 20:58
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Another interview
Replies: 36
Views: 13892

Re: Another interview

Dentarthurdent wrote:Hansi's really gathering stuff on that promotour... first THE pen, now a toy boat,...
Could PLEASE anyone upload the PEN interview? Or is it already somewhere? Couln't see it live.
by Hondo
24 Jun 2010 12:10
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Another interview
Replies: 36
Views: 13892

Re: Another interview

Just LOVE the song from 0:07-0:27.

Wheel of Time sounds awesome, too.

Hearing this, and the samples we already know, I think this album's gonna beat the shit out of ANATO and ATITM. :twisted:

Oh yeah, what Hansi said was pretty interesting, too. :mrgreen:
by Hondo
23 Jun 2010 22:56
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Sample of A Voice In The Dark
Replies: 105
Views: 42167

Re: Sample of A Voice In The Dark

Just realized it's only 25 hours. I managed now for a whole week not to listen to any samples. :lol: Hope I can pull it through.

Why is NOW my week off at work? Time just doesn't go by. :evil:
by Hondo
21 Jun 2010 21:16
Forum: Imaginations from the Other Side
Topic: Your favorite DEMONS & WIZARDS song
Replies: 83
Views: 59169

Re:

I voted in MY LAST SUNRIZE, but I like Tear Down the Wall very much :D, and i'd like to know who is Azrael, witch is mentioned in the song. Is he some kind of archangel of something? T Y I got another option here... Anyway, cruel choice... finally decided for Tear down the wall. Takes the longest f...
by Hondo
21 Jun 2010 21:02
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Sample of A Voice In The Dark
Replies: 105
Views: 42167

Re: Sample of A Voice In The Dark

Metal Fan wrote:
Arwen Arianna wrote:
Hondo wrote: by the way.. welcome to the forum and welcome to...[insert random "welcome to" lyrics]! ;)


Dying!!
Yeah that's kinda what I felt when I first got here. :mrgreen:
by Hondo
12 Jun 2010 21:30
Forum: The Slaughterhouse
Topic: The random thoughts thread
Replies: 1685
Views: 549652

Re: The random thoughts thread

Thinking about a website that consists of many senseless flash clips and three little buttons "next" "back" and "random".

Anyone knows what I mean? xD It's on the tip of my toungue but I just can't remember it.
by Hondo
12 Jun 2010 20:57
Forum: Guardian of the Blind
Topic: Sample of A Voice In The Dark
Replies: 105
Views: 42167

Re: Sample of A Voice In The Dark

A new bard has arrived. :)

Does anyone know if we get to hear the full song before the release? (release of the video, myspace etc.)

How was it with Another Stranger Me and other singles?